mandynattvandrariengelholm

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Välkommen!

Av Mandy Wollersheim - 6 oktober 2013 20:30

Hej och välkommen till min nattvandringsblogg!

Här kommer jag bara skriva om när jag är ute och nattvandrar och saker som har med nattvandring att göra. Till exempel möten och utrustning mm. 

 

Jaha vem är jag då?

Jo jag heter Amanda men kallas för Mandy så låt oss säga att jag heter Mandy. Skogen runt stubbe 4 är mitt hemområde och här trivs jag som älgen i skogen  Hehe Som du som läsare kanske förstår så har jag anmält mej själv som nattvandrar i min hemkommun som är Ängelholm. Än har jag inte varit ute och vandrat och allt känns så nytt och spännande och därför så tycker jag att jag ska börja blogga nu för så kan ni vara med från början. Detta kommer att bli awesome!! Jag vill också säga att detta INTE, INTE och åter INTE är Nattvandrarna Ängelholms officiella blogg utan detta är min blogg där jag berättar om min personliga upplevelse.

 

Här är en video som jag hittade på youtube som jag tycker är väldigt bra. Har tittat på den flera gånger om måste säga att jag aldrig tröttnar. Videon är om vad nattvandrare kan tänkas möta på under just en nattvandring:


Detta var allt för idag men jag återkommer så fort jag har något nytt att skriva om. På Onsdag så ska jag och resten av nattvandrarna på ett möte om droger och efter det mötet så kommer jag att uppdatera lite. Jag ska även prata med de som bestämmer inom klubben för jag är inte säker på om jag får blogga om detta eller inte så jag vill höra mej för först. Om det skulle vara så att jag inte får blogga så tar jag bort denna bloggen så återkommer du hit och det inte finns någon blogg så vet ni varför.


Hade bra så hörs vi snart och var rädda om er

MVH

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 16 oktober 2013 19:30


Nu är jag tillbaka igen och eftersom detta inlägget kommer upp på bloggen så betyder det att jag får lov att blogga på samma villkor som i kyrkan. Inga namn och inga bilder på personer som inte vill vara med. Det är självklart för mej att inte lägga ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är DU nattvandrare?
 JA
 NEJ
 Funderar på att bli

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards