mandynattvandrariengelholm

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Snabb uppdatering...

Av Mandy Wollersheim - 16 oktober 2013 19:30

Nu är jag tillbaka igen och eftersom detta inlägget kommer upp på bloggen så betyder det att jag får lov att blogga på samma villkor som i kyrkan. Inga namn och inga bilder på personer som inte vill vara med. Det är självklart för mej att inte lägga upp bilder på folk som inte vill visa sej och absolut inte skriva ut folks namn som inte vill vara med. Så i alla fall så pratade jag med "H" och "G" och det är okej att jag bloggar bara jag följer dessa reglerna och de är ju som sagt självklart för mej att följa dem så här kommer det att komma information om hur jag tycker att det är att vara nattvandrare. 

 

På grund av sjukdom så kunde jag inte vara med på drogträffen vilket jag tycker är fruktansvärt synd för jag ville verkligen men man kan inte alltid få som man vill. Hur som helst så var jag med på månadsmötet som var i Söndags och då hade jag med mej min kompis Pernilla. Jag hoppas verkligen att jag och Pernilla kommer in i detta och att vi kommer att ha roligt. Jag vill så gärna dela denna upplevelsen med min bästa vän och vi har alltid så kul tillsammans.

 

Det är vandring nu på fredag men jag vet inte om jag ska vara med eller inte. Jag har ju som sagt varit sjuk och har nu börjat äta medicin för magkatarr för jag har nog gjort lite för mycket saker på lite för lite tid men jag är snart tillbaka på benen igen och därför så låter jag fredag vara ett oskrivet blad i en öppen bok. 

 

Detta är allt för denna gången men jag återkommer snart igen med mer uppdatering för jag känner verkligen att jag vill göra detta och jag SKA göra detta. Med eller utan Pernilla men helt med så klart  

 

Hade bra och var rädd om er där ute i den stora världen//

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 6 oktober 2013 20:30


Hej och välkommen till min nattvandringsblogg! Här kommer jag bara skriva om när jag är ute och nattvandrar och saker som har med nattvandring att göra. Till exempel möten och utrustning mm.    Jaha vem är jag då? Jo jag heter Amanda men kall...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är DU nattvandrare?
 JA
 NEJ
 Funderar på att bli

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards